نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار چیست ؟


نرم افزار تولید فرآیند کسب و کار یک رویکرد جدیدی از دنیای اطلاعات است که توانسته بسیاری از کسب و کارهای مهم و بزرگ دنیا را با تحولات اساسی روبه رو کند به همین دلیل امروز می خواهیم در ارتباط با این نرم افزار و فواید آن صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار نمونه ای بارز از پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای مدرن امروزی است به طوری که با میان آمدن آن، دنیای نرم افزار را با تغییرات شگرفی روبه رو کرد.

تعریف نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار

اما این که چرا این نرم افزار تولید شد به نواقصی برمی گردد که سایر نرم افزارهای اداری و خدماتی برای اپراتورها ایجاد می کردند. در واقع نرم افزار مدیریت کسب و کار یا همان BPMS توانسته با مکانیزه کردن فرآیندهای کاری، یکپارچه سازی عظیمی در سیستم مدیریتی شرکت فراهم کند. هم چنین یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم در این نرم افزار می توان به خواندن اطلاعات از سایر نرم افزارهای کاربردی شرکت و درج اطلاعات آن هاست که این قضیه می تواند یکپارچه سازی عظیمی را در سازمان فراهم کند.

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار
نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار چیست ؟

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار

کاربرد نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار

اما کاربرد این نرم افزار بسیار زیاد است اما در این جا به دو مورد مهم آن اشاره می کنیم:

    • ایجاد مدیریت دانش در شرکت و دسترسی کافی به تمامی پرسنلین سازمان با استفاده از سیستم یکپارچه سازی که ایجاد می کند.
    • زبان برنامه نویسی در نرم افزار مدیریت کسب و کار بسیار کم است و همین موضوع کار کردن با آن را به نسبت نرم افزارهای پیچیده با زبان برنامه نویسی را راحت تر کرده است.
    • پشتیبانی از زبان مدلسازی نیز یکی دیگر از قابلیت های مهم در ارتباط با این نرم افزار است و همین موضوع کارایی BPMS را بسیار زیاد کرده است.

برای موفق شدن در پروژه BPMS نیاز به دو پیش نیاز داریم:

اولین پیش نیاز در اختیار گرفتن سیستمی مناسب است که کارایی بالایی در اجرای این پروژه داشته باشد، به همین دلیل برای این موضوع لازم است از قبل استاندارد های مدیریتی و کیفیتی به خصوص ایزو 9001 در سازمان پیاده سازی شده باشد تا بعد از آن بتوان نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار را در سازمان به اجراء درآورد.

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار
نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار چیست ؟

اما پیش نیاز بعدی برای موفقیت در پروژه BPMS داشتن تجربه، آگاهی و آموزش درست در ارتباط با پیاده سازی این سیستم هاست. حتما در این رابطه با شرکتی همکاری کنید که روزمه قوی و عالی در این زمینه داشته باشد تا بتواند با تجربه و دانش بالایی که دارد این سیستم را به درستی و به شیوه درست برای شما به اجراء درآورد.

BPMS

نکات زیادی در ارتباط با اجرای نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار وجود دارد. این نکات می تواند به دو بخش قبل و بعد از اجرای نرم افزار تقسیم بندی شود. قبل از اجرای نرم افزار عنوان کردیم که پیاده سازی اصولی و درست سیستم های مدیریتی و کیفیتی می تواند مفید باشد اما مورد دیگری بعد از اجرای نرم افزار است که بایستی حتما به صورت اصولی و درست از آن نگهداری شود. هم چنین تمامی پرسنلین شرکت که به نوعی با نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار در ارتباط هستند بایستی کاملا آموزش دیده باشند تا بتوانند تمامی گام ها را به درست انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و اجرای نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *